بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۲ شهرداری رفسنجان به مبلغ ۲ هزار میلیاردتومان توسط مهندس مجیدکهنوجی شهردار رفسنجان به منظور بررسی و تصویب ؛ تقدیم اعضای شورای اسلامی شهررفسنجان شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان، عصرامروز مهندس کهنوجی شهردار رفسنجان با حضور در صحن شورا لایحه پیشنهاد بودجه ۱۴۰۲شهرداری را به منظور بررسی و تصویب تقدیم شورای شهر نمود.

در همین راستا سید حسین رحیمی رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان طی سخنانی ضمن تقدیر از تلاشهای صورت گرفته توسط شهردار و مجموعه مدیریت شهری عنوان کرد: طبق قانون پس از تقدیم بودجه پیشنهادی توسط شهردار محترم ، باید کار بررسی آن تا پایان بهمن ماه سال جاری توسط شورای اسلامی شهررفسنجان به اتمام برسد.

وی با اشاره به #افزایش۱۰۰درصدی رقم کل #بودجه شهرداری رفسنجان نسبت به سال گذشته گفت: دغدغه شورای ششم تحقق بودجه و فصول درآمدی آن می باشد در همین راستاامیدواریم در سال ۱۴۰۲ به اهداف درآمدی مدنظر در بودجه و در بخش اجرایی برسیم

سید حسین رحیمی با اشاره به بودجه ۲ هزار میلیاردی پیشنهاد شهرداری خاطر نشان کرد: بررسی جزئیات بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۲ شهرداری از امروز ۲۶ دی ماه در دستور کار کمیسیون برنامه وبودجه قرار گرفت و امیدواریم که با بررسی جزییات بودجه در بخشهای مختلف عمرانی، فرهنگی و سایر حوزه ها بتوانیم به اهداف مورد نظر دست یابیم.

وی بحث تکمیل پروژه های نیمه تمام، رفع معضلات و مشکلات شهری و اصلاح ساختار مدیریتی شهر؛ اجرای برنامه های فرهنگی و ورزشی و ارائه خدمات رسانی مطلوب به شهر و ….. رااز جمله مهم ترین دغدغه اعضای شورای شهر دانست وگفت: خوشبختانه همه این موارد در برنامه های بودجه پیش بینی شده است و امیدواریم در بخش های درآمدی، عمرانی و هزینه های جاری بودجه بتوانیم به وضعیت مطلوبی برسیم.

گفتنی است، که لایحه پیشنهادی بودجه ۱۴۰۲ شهرداری پس از بحث و بررسی در کمیسیون‌ برنامه وبودجه شورای اسلامی شهر و اعمال تغییرات مدنظر به تصویب نهایی خواهد رسید.

توسط AdminRaf

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *