در راستای تحقق مدیریت مشارکتی و به منظور تحقق وعده های شهرداری رفسنجان، جدول امتیازات و پاداش های نظام جامع پیشنهادات تصویب و در سامانه قرار گرفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، سید عباس حسینی داورانی مشاور شهردار و دبیر کمیته پیشنهادات با اعلام این خبر گفت: از ابتدای رونمایی از سامانه نظام جامع پیشنهادات شاهد استقبال خوبی از سوی شهروندان بودیم که شهرداری رفسنجان را برای ارتقاء سامانه ترغیب کرد.
وی با بیان اینکه تا کنون نزدیک به 700 پیشنهاد در این سامانه ثبت شده است، اظهار کرد: عمده این پیشنهادات علیرغم این که به خوبی دغدغه ها و ایده های شهروندان را نشان می داد، به دلایلی از جمله فقدان جزئیات طرح، در دستور کار بودن یا خارج از وظیفه شهرداری و کلی گویی رد شدند.
سیدعباس حسینی داورانی ادامه داد: متاسفانه شهروندان در ثبت پیشنهادات آنچنان به آیین نامه مندرج در سامانه وفادار نبودند؛ لذا امید است با قرار گرفتن مؤلفه ها و شاخص های امتیاز دهی شاهد طرح های شفاف تر و دقیق تری از سوی شهروندان و کارکنان شهرداری و تحقق کامل مدیریت مشارکتی باشیم.
مشاور شهردار رفسنجان با اشاره به افزودن جدول امتیازات و پاداش دهی به سامانه و اختصاص پاداش 2 تا 100 میلیون ریالی به پیشنهاد دهندگان، تصریح کرد: این جدول پس از ارزیابی های متعدد در کمیته پیشنهادات و تأیید شورای معاونین به تصویب شورای شهر رسید و به زودی نخستین آیین تقدیر از پیشنهاددهندگان طبق نظام پاداش ها برگزار می شود.
وی در ادامه از در نظر گرفتن پاداش های مبتنی بر امتیازات کسب شده، پاداش امتیاز طلایی، پاداش امتیاز مشارکت فعال و پاداش امتیاز کارکنان شهرداری برای ارج نهادن به نفس مشارکت در وظایف شهرداری خبر داد و افزود: از آنجایی که درآمد پایدار یکی از محوری ترین و اساسی ترین برنامه های مدیریت شهری در دروه جدید است، امتیاز طلایی ویژه طرح هایی است که در آن به راه های افزایش درآمد شهرداری و درآمد پایدار پرداخته شود.
حسینی داورانی ادامه داد: طرح های مذکور خارج از نظام امتیازات بررسی شده و در صورت تصویب، پیشنهاد دهنده به عنوان مجری طرح طرف قرار داد شهرداری خواهد بود.
حسینی داورانی با بیان اینکه جدول امتیازات و پاداش در سامانه نظام پیشنهادات به نشانیsnp.rafsanjan.ir قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: به زودی اسامی پیشنهاد دهندگان و طرح های آنان جهت حفظ مالکیت معنوی در سامانه منتشر خواهد شد.

توسط AdminRaf

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *