مدیرعامل سازمان عمران از تولید و اجرای آسفالت رنگی برای نخستین بار در استان کرمان توسط شهرداری رفسنجان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس سعید قندی اظهار کرد: برای نخستین بار در رفسنجان و استان کرمان طرح آسفالت رنگی در پارک بانوان شماره دو توسط شهرداری اجرا شد و بزودی در نقاط مختلف شهر ادامه خواهد داشت.
وی با اشاره به اهداف اجرای آسفالت رنگی در پارک بانوان، بیان کرد: ایجاد فضایی متفاوت در پارک بانوان، افزایش جذابیت و زیبایی آن و ایجاد حس شادابی و نشاط برای شهروندان از جمله اهداف اصلی اجرای آسفالت رنگی می باشد.
مهندس قندی با بیان اینکه عملیات اجرایی آسفالت های رنگی نسبت به پازل ها، بلوک فرش ها و موزاییک های رنگی سرعت بیشتری دارد، خاطرنشان کرد: مقاومت در برابر سرما و گرما، نداشتن حساسیت دمایی و دارا بودن خاصیت ارتجاعی که سهولت عبور و مرور برای کودکان و شهروندان را به همراه دارد، از دیگر مزایای آسفالت های رنگی است.
مدیرعامل سازمان عمران شهرداری رفسنجان با اشاره به فرآیند تولید آسفالت رنگی، تصریح کرد: این نوع آسفالت از پیگ منت رنگی قرمز، سنگ دانه و قیر تشکیل شده است که در کارخانه آسفالت شهرداری رفسنجان تولید می شود و در محل اجرا مورد استفاده قرار می گیرد.
مهندس قندی افزود: نحوه پخش و اجرای آسفالت رنگی همانند آسفالت معمولی است و همان مراحل از سوی اکیپ های اجرایی سازمان انجام می شود.
مدیرعامل سازمان عمران شهرداری رفسنجان اضافه کرد: این اقدام بر اساس تحقق شعار اقتصاد مقاومتی و کاهش هزینه ها در اجرای طرح هایی که قابلیت آن را دارند صورت گرفته است.

توسط AdminRaf

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *