شهردار رفسنجان از رشد چند برابری اقدامات شهرداری در یکسال گذشته نسبت به دوره قبل خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس مجید کهنوجی در گفتگوی رادیویی با مردم با اشاره به گزارش عملکرد یکساله شهرداری، اظهار کرد: در هر حوزه‌ای نسبت به دوره قبل رشد داشته‌ایم به طور مثال در حوزه زیرسازی و آسفالت ۷۵۰ هزار مترمربع کار انجام شده در صورتی که طبق گزارش منتشر شده در یکسال نخست دوره قبلی شورای شهر ۱۳۰ هزار مترمربع زیرسازی و آسفالت انجام گرفته و لذا اختلاف فاحشی وجود دارد.

وی افزود: سالانه ۷ پارک و در مجموع ۳۰ پارک در چهار سال دوره قبل شهرداری احداث شده در حالی که در یک سال گذشته ۱۴ بوستان شهری در رفسنجان احداث شده یعنی دو برابر دوره قبل در یکسال اخیر د رفسنجان پارک احداث شده است.

شهردار رفسنجان تصریح کرد: در بحث سرانه فضای سبز برای هر نفر یک متر و ۳۰ سانتیمتر افزایش سرانه داده‌ایم یعنی اگر جمعیت شهر را ۲۰۰ هزار نفر در نظر بگیریم حدود ۲۶۰ هزار مترمربع فضای سبز به مجموعه اضافه شده ضمن آنکه در موضوعات فرهنگی، هنری و ورزشی کار سه برابر انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در ۱۰۰ نقطه شهر پروژه در حال انجام است و چه‌بسا در برخی نقاط به صورت سه‌شیفت و شبانه‌روز کار انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: جالب اینجاست که هزینه پل‌هایی که در این دوره احداث کردیم نصف قیمت پل‌هایی که سه سال گذشته بوده یعنی به صورت مستقیم وارد شدیم و همه کار به پیمانکار واگذار نشده تا کار سرعت بیشتری داشته باشد.

شهردار رفسنجان از اخذ مجوز جابجایی مهمانشهر رفسنجان خبر داد و گفت: در حال حاضر فقط پیگیر زمین آن هستیم که در یک مکان مجوز زمین را برای اداره کل اتباع صادر کنند تا بتوانیم ساخت‌و‌ساز آن را آغاز کنیم. اگر زمین تحویل داده شود به مردم قول می‌دهیم که ظرف یک‌سال زیرساخت‌های مهمانشهر را آماده کنیم تا جابجایی انجام شود.

وی ادامه داد: واحد «تعمیرات و نگهداری» را در شهرداری رفسنجان راه‌اندازی کردیم تا به بحث نگهداری و ترمیم پیاده‌روها، سنگ‌فرش معابر و ترمیم آسفالت معابر بپردازد و کار در حال انجام است.

توسط AdminRaf

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *