معاون خدمات شهری شهرداری از جمع آوری ۲۳۰۰ قلاده سگ ولگرد از ابتدای امسال تاکنون در رفسنجان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس محمدعارف پور اسداللهی با اشاره به عملکرد معاونت خدمات شهری، اظهار کرد: در سه ماهه دوم امسال بیش از ۲۵٠ مورد تبلیغات غیرمجاز و ۱۵٠ مورد وسایل سد معبر در پیاده رو ها از سطح شهر جمع آوری شده است.

معاون خدمات شهری افزود: در این بازه زمانی تعداد ۱۷۵ مورد اخطار جمع آوری نخاله های ساختمانی، ۱۲۴ مورد اخطار ریختن زباله به مغازه ها، ۱٠۷ مورد اخطار بهداشتی به سبب فاضلاب و دام و طیور و ۲۶۵ مورد اخطار سدمعبر داده شده است.

مهندس پوراسداللهی با بیان اینکه شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلیه نخاله غیرمجاز و رها شده و پسماندهای شهری در مناطق مسکونی مراتب را با شماره تماس ۱۳۷ مرکز فوریت های شهری اطلاع رسانی کنند، گفت: بازدید از تنظیف معابر منطقه و همکاری با واحدهای شهرداری در دستور کار روزانه این معاونت است.

معاون خدمات شهری گفت: ۱۶ هزار مترمکعب نخاله ساختمانی از سطح منطقه یک و دو شهرداری رفسنجان در سه ماهه دوم امسال جمع آوری گردید.

وی هم چنین از جمع آوری قریب به ۲۳٠٠ قلاده سگ از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و بیان کرد: شهروندان درصورت مشاهده سگ‌های ولگرد در سطح شهر می‌توانند از طریق سامانه ۱۳۷موضوع را گزارش کنند تا در اسرع وقت اکیپ‌های ویژه در محل حاضر و نسبت به جمع آوری آنها اقدام شود.

توسط AdminRaf

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *