معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان یکی از اهداف بهسازی و ساماندهی خیابان انقلاب را رونق دادن به بازار قدیم رفسنجان عنوان کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، پروژه بهسازی و ساماندهی خیابان انقلاب از ۱۵ روز قبل به همت معاونت شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان آغاز شده و این پروژه در سه شیفت کاری و بطور شبانه‌روزی بپیش می‌رود تا در سریع‌ترین زمان ممکن به بهره‌برداری رسیده و تردد شهروندان در این خیابان که راسته بازار رفسنجان نیز به شمار می‌رود، میسر شود.

مهندس سید‌علی پورباقری معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان در رابطه با آخرین وضعیت این پروژه اظهار کرد: پروژه بهسازی و ساماندهی خیابان انقلاب به طول 300 متر و عرض 20 متر و در مجموع 6 هزار مترمربع در حال اجراست. ضمن اینکه در این پروژه دو میدان ابراهیم و انقلاب بصورت شیب معکوس بهسازی خواهند شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر در دو طرف شرقی و غربی خیابان انقلاب کانالی برای کابل‌های برقی حفر شده همچنین در وسط خیابان جهت جذب آب‌های سطحی کانالی با سطح مقطع یو شکل حفر کرده ایم.

پورباقری توضیح داد: پیش‌بینی می‌کنیم جمع‌آوری تاسیسات آب و برق خیابان ظرف ۷۲ ساعت آینده به اتمام برسد، سپس کف خیابان را تسطیح و بعد بتن‌ریزی خواهیم کرد.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان با بیان اینکه پس از تسطیح کف، ظرف 40 تا 50 روز سنگ‌فرش خیابان را انجام می‌دهیم، افزود: برای اجرای این پروژه 25 میلیارد تومان هزینه خواهد شد.

پورباقری همچنین از پیشبرد کار در سه شیفت کاری خبر داد و یادآور شد: تمام تلاش معاونت شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان این است که با توجه به اینکه راسته بازار رفسنجان در این خیابان قرار دارد در اجرای پروژه تسریع شود.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان از بهره‌برداری از بهسازی و ساماندهی خیابان انقلاب ظرف سه ماهه آینده خبر داد و خاطرنشان کرد: خیابان انقلاب به یکی از زیباترین خیابان‌های رفسنجان در بحث جذب گردشگر تبدیل شده و رونق به بازار قدیم و راسته بازار انقلاب را سبب خواهد شد.

توسط AdminRaf

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *