اولین جلسه شورای اداری شهرستان رفسنجان صبح یکشنبه در محل فرمانداری تشکیل شد.


رئیس جمهور به رفسنجان سفر می کند
به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه رفسنجان، فرماندار رفسنجان در جلسه شورای این اداری این شهر از سفر قریب الوقوع رنیس جمهور به شهرستان رفسنجان خبر داد.
حسین رضایی گفت: طی سفری که ریاست جمهری در تیرماه جاری به رفسنجان خواهد داشت پیگیر جذب اعتبار برای پروژه های نیمه تمام شهرستان خواهیم بود.
او ادامه داد: قرار است رییس جمهوری از معدن مس سرچشمه رفسنجان و احتمالاً فرودگاه این شهر بازدید به عمل آورد.
وی به وجود تعدادی پروژه نیمه تمام در شهرستان اشاره و بیان کرد: به طور مثال در عرصه ورزش 13 پروژه نیمه تمام وجود دارد که باید برای جذب اعتبار آنها پیگیری کنیم.


اشتغال، دغدغه خانواده ها
فرماندار ویژه رفسنجان همچنین در این جلسه، اشتغال را دغدغه خانواده ها دانست و خاطرنشان کرد: در صورتی که اشتغال پایدار ایجاد شود تمام مسایل اجتماعی و فرهنگی حل می شود و برای ایجاد اشتغال پایدار هم نیاز به جذب سرمایه گذاری ها از طریق جذب تسهیلات بانکی و جذب سرمایه های بنگاه های اقتصادی مهم از جمله صنعت مس است.


میدان عرضه دام در رفسنجان ضروری است
بنا به این گزارش، مهندس حسین رضایی در بخش دیگری از این جلسه بیان داشت: بیش از 60 هزار دام سبک در این شهرستان وجود دارد که هر ساله در ایام نزدیک به عید قربان در میادین مختلف شهرستان دام هایی عرضه می شود که بهتر است ساماندهی و در یک محل عرضه شوند ضمن اینکه بحث سالم بودن آن ها هم باید مد نظر باشد.
وی در همین راستا خاطر نشان کرد: پروژه میدان دام و عرضه دام های سالم را پیگیری خواهیم کرد و طرح آن در یکسال آینده تدوین و در جاده سرچشمه ایجاد خواهد شد.

توسط AdminRaf

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *