جمعیت هلال‌احمر و شرکت بهار(وابسته به کمیته امداد) در راستای تولید ثروت واشتغال پایدار کارگروه هماهنگی اقتصادی در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان ایجاد کردند.

به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان، امینی رئیس جمعیت هلال‌احمر رفسنجان به‌منظور سرمایه‌گذاری از محل موقوفات هلال‌احمر با حضور در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان با بهرام‌شاهی مدیرعامل منطقه ویژه رفسنجان دیدار کرد.
در این جلسه ظرفیت‌های همکاری منطقه ویژه و هلال‌احمر مطرح شد و در خصوص سرمایه‌گذاری در طرح‌های مختلف بحث و تبادل‌نظر شد. امینی رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان رفسنجان با بیان اینکه مجموعه هلال‌احمر علاوه بر حوزه سرمایه‌گذاری، در حوزه آموزش در بحث HSE هم می‌تواند با منطقه ویژه همکاری کند، اظهار داشت: در بحث موقوفات هلال‌احمر طرح‌هایی که متناسب با بودجه‌ای که داریم معرفی شود که بتوانیم در هیأت مدیره مصوب و نسبت به سرمایه‌گذاری در منطقه شروع کنیم.
بهرام‌شاهی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان اظهار کرد: طرح‌های زیادی ازجمله واردات تجهیزات پزشکی که مربوط به مونتاژ باشد، صنایع پایین‌دستی مس و زنجیره تأمین مس، قطعه‌سازی خودرو و دیگر موارد می‌توانیم ارائه کنیم تا هلال‌احمر پس از بررسی آنها نسبت به سرمایه‌گذاری تصمیم گرفته و ورود کند.
همچنین جلسه‌ای با حضور مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان و بهروزی مدیرعامل شرکت بهار وابسته به کمیته امداد در خصوص سرمایه‌گذاری در منطقه برگزار شد.
بهرام‌شاهی ضمن اشاره به پتانسیل‌های منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان اظهار کرد: با توجه به ظرفیت‌هایی که کمیته امداد جدای از سرمایه‌ دارد، می‌تواند در بحث اقتصادی و سرمایه‌گذاری تسهیل‌گری کند.
بهرام‌شاهی پیشنهاد داد: ظرفیت‌های اقتصادی کمیته امداد شناسایی و معرفی شود و مدلی طراحی شود که نسبت به سرمایه‌گذاری این نهاد در منطقه ویژه اقتصادی آن را مدیریت کنیم.
بهروزی در این جلسه عنوان کرد: با توجه به خسارت سال‌های اخیر به محصول پسته به این نتیجه رسیدیم که از تک‌محصولی خارج و به صنعت ورود کرده و برای مددجویان درآمدزایی کنیم.
وی ادامه داد: دو هفته آینده مسئولان هلدینگ کمیته امداد به رفسنجان سفری خواهند داشت که بازدید از منطقه ویژه اقتصادی در برنامه آنان است و طرح‌های خوبی که منطقه دارد معرفی کند که بررسی کنیم و نسبت به اجرای این طرح‌ها اقدام کنیم.

توسط AdminRaf

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *