در نخستین نشست مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان و مدیران عامل واحدهای تولیدی مستقر در منطقه بر همکاری با اتاق بازرگانی تأکید شد.

به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان، در این جلسه بهرام‌شاهی طی سخنانی اظهار کرد: با ارتباطاتی که طی چند ماه اخیر با اتاق بازرگانی کرمان و اعضای اتاق رفسنجان برگزار کردیم، افق روشنی پیش روی منطقه در خصوص همکاری اتاق ایجاد شده و قرار است با توجه به ساخت بیمارستان تسکین، با کمک آقای نظری و سرمایه‌گذاران این بیمارستان، پروژه تجهیزات پزشکی در منطقه کلید بخورد.

وی از پیگیری گمرک تخصصی فرآورده‌های نقتی خبر داد و افزود: راهبرد حمل و نقل ترکیبی را دنبال می‌کنیم چرا که در آینده‌ی واحدهای تولیدی منطقه اثرگذار و مهم است و شرکتی در این خصوص تأسیس خواهیم کرد.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان همچنین یادآور شد: با اتاق‌های بازرگانی ایران و چین و قطر ارتباط برقرار کردیم و همچنین ارتباط تنگاتنگ با اتاق‌های کل کشور برقرار کرده‌ایم که از ظرفیت آن‌ها استفاده کنیم.

بهرام‌شاهی خاطرنشان کرد: برای افزایش مزیت‌های منطقه و استفاده از ظرفیت‌های بخش‌های مختلف اقتصادی استان و کشور و وزارتخانه‌ها، ارتباطات‌مان در این خصوص بیش از فعال پیش شده است و قرار است شرکت‌های مشاوره قوی در منطقه دفتر نمایندگی دایر کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از مدیران واحدهای تولیدی مستقر در منطقه درخواست کرد نسبت به فعال‌کردن واحد تحقیق و توسعه واحد تولیدی خود اقدام کرده و در این خصوص یک نیروی رابط با واحد جوارکارگاهی معرفی کنند.

بهرام‌شاهی بر تقویت واحد کار به کمک شرکت‌های مستقر در منطقه تأکید کرد و گفت: اگر واحد کار تقویت شود می‌توانیم از وزارت رفاه مزیت‌ها و معافیت‌های بیشتری اخذ و ظرفیت‌های نهفته منطقه را احیاء کنیم.

توسط AdminRaf

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *