برخی از افراد دست‌نشانده سال 99 در نامه‌ای از بایدن خواستند تحریم‌ها علیه ملت ایران را شدیدتر کند، تعدادی از این افراد بعد آن با اجرای سناریوهایی وارد فاز جدیدی از عملیات روانی در حوزه حقوق بشر علیه جمهوری اسلامی شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس، بهمن ماه 1399 بود که تعدادی از غربگرایان و طالبان تحریم، از دورن کشور به بایدن رئیس جمهور آمریکا نامه نوشتند و از او خواستند تا تحریم ها علیه ملت ایران را تشدید کند!

این افراد به بایدن به صراحت نوشتند امیدشان به تحریم های بیشتر و شدیدتر از دوران ترامپ است! این افراد تلاش می کنند بازیگران خوبی برای سناریوی آمریکا باشند.

سخنگوی این جریان بعد از امضای نامه، در سال 1400 بعد از مدتها زمینه چینی برای سناریوهایی که برایش تعریف کرده بودند وارد فاز جدیدی از عملیات روانی در حوزه حقوق بشر علیه جمهوری اسلامی شد.

این فرد مدعی شد که بنده 8 روز در بند است و بر بدنش تازیانه می زنند!

به جز این فرد از لیست 38 نفره‌ای که به بایدن برای تشدید تحریم ها نامه نوشته بودند، افراد دیگری هم بودند که با ادعای مشابه سعی داشتند علیه جمهوری اسلامی در حوزه حقوق بشری پرونده سازی کنند. گوهر عشقی نیز یکی از این افراد بود که ادعاهایی را مطرح کرد ولی بعدا مشخص شد او دروغ گفته است.

فیلمی که در ادامه آمده نشان می دهد ماجرا از چه قرار است:

توسط AdminRaf

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *