در دیدار دبیر کل بنیاد ملل نوروز با شهردار رفسنجان پیرامون تقویت همکاری های جهانی به منظور توسعه گردشگری در شهرستان بحث و گفتگو شد.

در این دیدار که سیدمحسن سجادی معاون هنری شهرداری نیز حضور داشت، بر لزوم به اشتراک گذاری داشته های فرهنگی و هنری و جاذبه های تاریخی و دیدنی رفسنجان با دنیا تأکید شد.

دبیرکل بنیاد ملل نوروز در گفتگو با شهردار رفسنجان با اشاره به دیدارهای اخیر خود با هنرمندان حوزه موسیقی، ادبیات و تجسمی شهرستان، وجود ظرفیت های غنی هنری در رفسنجان را ارج نهاد و افزود: این شهر علاوه بر سرمایه های انسانی ارزشمند، پتانسیل گرانبهایی مانند بزرگترین خانه خشتی جهان را دارد که برای بسیاری ناشناخته است.دکتر عبدی پور هم چنین از آمادگی این مؤسسه برای برپایی رویدادهای ملی و بین المللی به منظور نمایش ظرفیت های غنی رفسنجان در عرصه های جهانی خبر داد.

مهندس کهنوجی شهردار رفسنجان نیز با ابراز امیدواری از گسترش همکاری های ملی و بین المللی، گفت: شهرداری رفسنجان با همراهی شورای اسلامی شهر گام های مؤثری در حوزه گردشگری برداشته است که این مهم با همکاری تمامی دلسوزان و فعالان این حوزه در شهرستان رونق خواهد گرفت.

شایان ذکر است، دکتر عبدی پور در ادامه دیدار با هنرمندان و فرهیختگان رفسنجان، در جمع تعدادی از فعالان صنایع دستی و گردشگری نیز حضور یافت و با آنان به گفتگو پرداخت.

توسط AdminRaf

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *