راوی دفاع مقدس گفت: ما با مدیریت حاج قاسم به رویارویی با صهیونیست ها رسیدیم و پشت در خانه آنها قرار گرفته ایم، قضیه فلسطین کلید رمز آلود فرج امت اسلامی است و رژیم صهیونیستی دارد آخرین دست و پاهای خود را می زند، ما منتظر آخرین حماقت آنها هستیم تا نماز را در بین المقدس بپا داریم.

حاج حسین یکتا جانباز دوران دفاع مقدس در میان جمعی از مردم کرمان که در محل بیت الزهرا برگزار شد، به بررسی مسائل کشور و جهان پرداخت و با تاکید براینکه جهان استکبار برای نرسیدن ملت ایران به اهداف خود برنامه ها دارد، اظهار داشت: آمریکایی ها در پی ایجاد دهکده جهانی بودند، آنها می خواستند جهان را تک قطبی کنند و دست به استعمار نوین بزنند.

وی اضافه کرد: آنها در برنامه داشتند تا مردم دنیا را تحت سلطه خود در بیاورند، یعنی هر کسی هر کجا که بود تحت کنترل آنها بود، فضای اینترنت که اکنون بر آن سوار هستند بخشی از همین برنامه است.

وی با تاکید بر اینکه در ماجراها پای یهود در میان است، عنوان کرد: آنچه در ذهن و فکر آنها می گذرد، دنیای تک قطبی است.

یکتا انقلاب اسلامی را آغاز تغییر معادلات خواند و بیان کرد: مریدان امام و زخم خوردگان، دوران سختی مثل صفا و مروه داشتند، که از دل آن، زمزمی به اسم انقلاب جوشید.

وی ادامه داد: بعد از انقلاب هم هر کاری از دستشان بر آمد انجام دادند، باز خداوند به یاران انقلاب جایزه داد و دفاع مقدس بیرون زد، همان دورانی که امام آن را نعمت خواند و باعث صدور انقلاب شد.

این یادگار دوران دفاع مقدس با تاکید بر اینکه هر جا کم و زیاد داشتیم خداوند کار ما را درست کرده است، گفت: بعد از جنگ نیز تا سال ۸۸ سرمایه گذاری کردند، کارهای زیادی انجام دادند که تعطیل کردن جهاد سازندگی و تضعیف مسجد بخشی از آنها است.

وی اضافه کرد: ریل انقلاب را از تفکر جهادی به سمت لیبرال آوردند و دوباره صفا و مروه بچه های بسیجی آغاز شد.

وی به فتنه ۸۸ اشاره داشت و تصریح کرد: سال ها کار کردند، فضای اینترنتی را مهیا کردند و اتفاقات سال ۸۸ را رقم زدند، صبر، معرفت و بصیرت باعث شد زمزمی دیگر به اسم پیاده روی اربعین بیرون بزند.

این فعال فرهنگی به اتقافات اخیر پرداخت و با تاکید بر اینکه این قضایا هم برگرفته از همان نقشه دشمن است، گفت: آنها دوباره سال ها کار کردند، سرمایه‌گذاری کردند، بازیهای کامپیوتری و آنلاین ساختند و روی ذهن فرزندان ما کار کردند.

وی با بیان اینکه ویروس کرونا هم به آنها کمک کرد و بیش از گذشته فرزندان ما را به سمت تلفن همراه برد، ابراز داشت: آنها در ضمیر ناخودآگاه دختران و پسران نشستند و زیست بوم شان را عوض کردند، موبایل به آنها هویت و فضای مجازی با لایک و غیره به آنها لذت داد، لذا یک جنگ تمام عیار رسانه ای و شناختی را پیش بردند و بعد از مدتی بچه ها را به خیابان کشاندند.

یکتا با تاکید بر اینکه با این کار دیگر ذهن نوجوان مطلب جدید را نمی پذیرد، گفت: هر چه برایش توضیح بدهیم که ما در شتاب علمی رتبه اول دنیا هستیم و اتفاقات شیرینی در راه است، در ذهنش نمی رود.
 
وی ادامه داد: ما در قطب بندی جدید دنیا قرار گرفته و نقش تعیین کننده ای داریم، عنوان کرد: دشمن در مسأله اقتصادی هر کار توانست انجام داد اما شکست خورد، ما داریم نفت خودمان را می فروشیم، کار به جایی رسیده که روسیه خواسته نفت کشور آنها را هم بفروشیم.

یکتا معادلات جهانی را به نفع جمهوری اسلامی خواند و با تاکید بر اینکه از پشت دیوارهای بصره به پشت دیوارهای بیت المقدس رسیده‌ایم، گفت: ما با مدیریت حاج قاسم به رویارویی با صهیونیست ها رسیدیم و پشت در خانه آنها قرار گرفته ایم، قضیه فلسطین کلید رمز آلود فرج امت اسلامی است و رژیم صهیونیستی دارد آخرین دست و پاهای خود را می زند، ما منتظر آخرین حماقت آنها هستیم تا نماز را در بین المقدس بپا داریم.

وی ابراز داشت: حضرت آقا روی جوانان دهه های ۷۰ ، ۸۰ و ۹۰ حساب ویژه ای دارند، ایشان فرمودند که این فرزندان انقلاب را به اوج می رسانند، اوج نشین ها آمده اند و دشمن هم برای این نسل طلایی برنامه دارد و می خواهد این قله نشین ها را پست نشین کند.

وی با تاکید بر اینکه خودتان را برای نقش آفرینی آماده کنید که این توصیه امام کنونی ما است، گفت: نبرد عزم ها و اراده ها آغاز شده است و می خواهد زمزمی دیگر بیرون بزند که تماشایی است.

وی عنوان کرد: علاوه بر لقمه حلال، رشد حاج قاسم از زمان فرماندهی سپاه قدس و رفت و آمد با حضرت آقا شروع شد و امام عصر هم نظر کرد، در این نبرد هم نظرکرده ها کار می کنند، در نبرد عزم ها و اراده ها اولوالعزم ها کار می کنند.

وی ادامه داد: زمزم جدید متفاوت است و از بیت المقدس بیرون می زند، رنگین کمان ۷ منزل عشق در انتظار مردم ما است. / خبرگزاری فارس

توسط AdminRaf

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *