در دیدار مهندس کهنوجی شهردار رفسنجان با دکتر فداکار استاندار کرمان در خصوص موضوعات مربوط به انتقال مهمان شهر، تعیین تکلیف زمین های فاقد سند، اختصاص زمین به شهرک ضایعات و دهکده ورزشی بحث و گفت و گو شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، عصر امروز در دیدار مهندس کهنوجی شهردار رفسنجان با دکتر فداکار استاندار کرمان در خصوص موضوعات مربوط به انتقال مهمان شهر، تعیین تکلیف زمین های فاقد سند، اختصاص زمین به شهرک ضایعات و دهکده ورزشی بحث و گفت و گو شد.
در این جلسه که دکتر موسوی آیت اللهی معاون عمرانی استانداری، مهندس نوروزی مدیرکل امور اراضی استان کرمان، مهندس مهدلو مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری، مهندس فاتحی رئیس اداره راه و شهرسازی رفسنجان و نمایندگان اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان نیز حضور داشتند بر جابه جایی مهمان شهر رفسنجان تاکید و مقرر شد تا شهرداری رفسنجان در مکان معین شده مهمان شهر جدید را ساخته و فرایند انتقال به سرعت انجام شود.
ساماندهی زمین های حوزه شهری رفسنجان که با مشکل سند مالکیت روبرو هستند دیگر موضوع این جلسه بود که مقرر شد تا واحدحقوقی شهرداری رفسنجان و واحد حقوقی اداره کل راه و شهرسازی نسبت به تعیین تکلیف این اسناد که در مالکیت راه و شهرسازی است اقدامات مقتضی را انجام دهند. ضمن آنکه در این جلسه مشکل اسناد مالکیت شهرک تلاش با دستور استاندار کرمان مرتفع شد.
اختصاص فوری زمین به شهرک خرید و فروش ضایعات و دهکده ورزشی در رفسنجان و تغییر کاربری زمین اختصاص داده شده به هتل رفسنجان به حوزه گردشگری و صدور مجوز ساخت این هتل از دیگر مصوبات این جلسه بود.

توسط AdminRaf

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *