شهردار رفسنجان با اشاره به اینکه ورود شهرداری به حوزه ورزش در کنار سایر ارگان ها نویدبخش اتفاقات خوب در آینده است،گفت: با حمایت استاندار، فرماندار و با حمایت مردم و مطالبه‌گری آنها، مهمانشهر رفسنجان پس از سالها به بیرون از شهر منتقل خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس مجید کهنوجی در چهارمین مراسم جشن «روی خوش آرامش» در محل موزه ریاست جمهوری با تبریک عید سعید غدیرخم، اظهار کرد: ورود به مباحث فرهنگی، اجتماعی، هنری و ورزشی جزو رسالت‌های اجتماعی شهرداری محسوب می شود و بایستی بخشی از بودجه را در این حوزه ها هزینه کنیم.

وی با اشاره به اینکه در شهرداری رفسنجان 65 درصد بودجه صرف مباحث عمرانی و 30 درصد صرف هزینه های جاری می شود، گفت: در بحث زیرساخت های ورزشی کمبودهایی داریم؛ لذا با احداث دهکده ورزشی 300 هکتاری بخش هایی را به هیأت شطرنج، پیست دوچرخه سواری و اسکیت، اتومبیلرانی و دوومیدانی اختصاص می دهیم.

شهردار رفسنجان در کنار هم قرار گرفتن پازل شرکت ملی صنایع مس، باشگاه مس رفسنجان و شهرداری رفسنجان در حوزه ورزشی را نویدبخش اتفاقات خوب در آینده دانست و بیان کرد: شرکت ملی صنایع مس ایران و باشگاه صنعت مس رفسنجان در مباحث حرفه ای ورزش خدمت می کنند و شهرداری در بحث ورزشهای همگانی و استعدادیابی و ایجاد شور و نشاط بین خانواده ها ورود کرده است.

مهندس کهنوجی در ادامه از اختصاص زمینی در دهکده ورزشی برای توسعه ورزش بانوان خبر داد و عنوان کرد: برای توسعه ورزش بانوان مقرر شد شهرداری رفسنجان در این رابطه 10 هکتار زمین در دهکده ورزشی را در اختیار باشگاه مس رفسنجان قرار دهد.

شهردار رفسنجان در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از مهندس احمدی مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، خاطرنشان کرد: در حوزه اقتصادی نیز با همکاری صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران موفق شدیم ماشین‌آلات معدنی را خریداری کرده و در جهت درآمد پایدار شهرداری ورود کنیم.

وی ادامه داد: در اولین سفر استاندار به رفسنجان از ایشان قول گرفتیم و امروز نیز به میمنت عید سعید غدیر قول ‌می‌دهیم مانند بزرگراه قدس که بعد از 25 سال و بلوار فرهنگ که بعد از 40 سال آزاد شد، مهمانشهر رفسنجان را نیز از داخل شهر جابجا کرده و به بیرون از شهر منتقل کنیم.

شهردار رفسنجان در این زمینه خواستار حمایت مردم و شکل گرفتن روحیه مطالبه‌گری در آنها شد و افزود: استاندار کرمان، مدیرکل اتباع استان و فرماندار رفسنجان به شدت حامی این طرح هستند و شورای شهر نیز مصوب کرده که شهرداری زیرساخت مهمانشهر را آماده کرده و به بیرون از شهر منتقل کند.

توسط AdminRaf

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *