جمعی از اهالی مهدی آباد نوق دیروز چهارشنبه جهت مطرح کردن مشکل کمبود آب شرب در روستایشان در سالن اجتماعات فرمانداری رفسنجان حاضر شدند تا گلایه خود را به گوش فرماندار و همچنین نماینده مردم برسانند اما این تجمع، با حاشیه هایی همراه شد.

ماجرا وقتی کلید خورد که برخی اهالی مهدی آباد با دیدن دو خبرنگار حاضر در سالن، خطاب به آنها لب به گلایه گشوده و با بیان این که ماجرای رفع مشکل کمبود اب در مهدی آباد در زمان فرمانداری علی اکبر پورمحمدی در حال پیگیری و رسیدن به نتیجه بود اظهار می دارند اگر شما آن ماجرا را که منجر به کنار گذاشتن آقای پورمحمدی شده بود رقم نزده بودید هم اکنون این مساله فیصله یافته بود.
شنیده ها حاکی از این است این موضوع، منجر به درگیری لفظی و حتی درگیری فیزیکی بین یکی از آن دو خبرنگار با یکی از اهالی شده که با مداخله فرماندار و عوامل انتظامی فرمانداری انها به بیرون از سالن هدایت می شوند.

این موضوع به مذاق دو خبرنگار خوش نیامده و با اعتراض و سر و صدای آنان همراه می شود و در راهروهای فرمانداری وارد فاز جدیدتری می شود.
در راهروی فرمانداری برخی از عوامل فرمانداری که قصد تنش زدایی از ماجرا را دارند خبرنگاران مذکور را دعوت به آرامش می کنند اما متاسفانه عصبانیت و پرخاشگری این دو، زمینه را برای درگیری مجدد انان و این بار با عوامل فرمانداری فراهم می کند و….

و متاسفانه یک بار دیگر فرمانداری رفسنجان جولانگاه حاشیه هایی می شود که نتیچه ای جز بر هم زدن ثبات و ارامش شهر ندارد آن هم در روزهایی که کشور بیش از هر چیز به ثبات و ارامش نیاز دارد .

باید صبر کرد. و دید تبعات این گونه حواشی بار دیگر چه مشکلاتی را گریبانگیر رفسنجان و مردم آن خواهد کرد.

با این تفاصیل انتظار جدی مردم از مسئولین امنیتی و قضایی این است که به طور جدی در این قضیه ورود کرده و برای همیشه جلوی افراد بی مسئولیت که مانع برطرف کردن مشکلات مردم شهرستان شده و می شوند را بگیرند تا نام این شهرستان انقلابی و مردم متدین ان بااین حواشی زشت و ناپسند خدشه دار نشود.واز طرفی جلوی سواستفاده ازنام مقدس خبرنگار که شغل با شرافتی است گرفته شود

توسط AdminRaf

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *