نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس گفت: باید زمینه ای فراهم شود که با حمایت از شرکت های دانش بنیان و استفاده از ظرفیت آنان بتوانیم مشکلات و مسائل شهرستان از جمله کشاورزی را حل کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی، حجت الاسلام دکتر حسین جلالی در جلسه ای با حضور مدیر مجتمع مس رفسنجان، رییس و جمعی از اساتید دانشگاه های ولیعصر و آزاد در دانشگاه ولیعصر(عج) پیرامون تقویت دانش بنیان ها جهت تحقق شعار سال اظهار کرد: مقام معظم رهبری امسال را سال تولید با دو شاخصه دانش بنیان بودن و اشتغال آفرینی معرفی فرمودند که باید برای تحقق این شعار تلاش شود.


وی تصریح کرد: شرکت های دانش بنیان شهرستان رفسنجان باید تقویت شوند و با همکاری یکدیگر و پرهیز از موازی کاری نسبت به حل مسائل شهرستان از جمله کشاورزی برنامه و ایده عملیاتی بدهند چراکه به طور مثال یک شرکت دانش بنیان باید بتواند در حوزه ایجاد ارزش افزوده از محصول پسته یا راهکار در خصوص مشکل خسارت سرمازدگی کاری انجام دهد.


حجت الاسلام جلالی در خصوص ایجاد پارک علم و فناوری و راه اندازی صندوق نوآوری از طریق وزیر علوم و معاون علم و فناوری ریاست جمهوری قول پیگیری داد.


در این جلسه در خصوص برگزاری همایش نخبگان رفسنجانی سراسر دنیا در رفسنجان مباحثی مطرح شد.
شایان ذکر است: در حال حاضر در رفسنجان ۸۵ شرکت فناور داریم که حدود ۳۵ شرکت فعال هستند و ‌ ۱۳شرکت دانش بنیان به ثبت رسیده که ۶ شرکت فعال و مابقی نیمه فعال هستند.

توسط AdminRaf

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *