شهردار رفسنجان گفت: تفاهم نامه شهرداری رفسنجان با اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی تنظیم و ارسال گردیده که در صورت انعقاد تفاهم نامه، انتقال مهمانشهر انجام خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، گردهمایی شورای محلات با حضور فرماندار، دادستان، رئیس شورای اسلامی شهر، شهردار و جمعی از مسئولین ادارات در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

مهندس مجید کهنوجی در این مراسم از ساماندهی کارگاه های ضایعاتی در این شهرستان خبر داد و گفت: می توان به صورت موقت با فراهم کردن زیر ساخت های آب و برق در زمینی جنب آرامستان کار گاه های ضایعاتی را ساماندهی کرد که با انجام این کار مشکلات امنیتی کمتری به همراه خواهد داشت.

شهردار رفسنجان هم چنین از تخریب ۳۲ منزل در شهرک سپاه با توجه به کمیسیون ماده ۱۰۰ با همکاری شورای تامین شهرستان خبر داد و افزود: با تخریب این منازل امنیت افاغنه آن منطقه ازبین خواهد رفت و ترک مکان خواهند کرد.

وی با اشاره به جلسه خود در دیدار استاندار کرمان مبنی بر انتقال مهمانشهر، بیان کرد: جابه جایی مهمانشهر نیازمند همدلی همه مسئولین شهر است که بتوانند با جدیت این موضوع را پیگیری نمایند.

مهندس کهنوجی افزود: تفاهم نامه شهرداری رفسنجان با اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی تنظیم و ارسال گردیده که در صورت انعقاد تفاهم نامه انتقال مهمانشهر انجام خواهد شد.

وی از همکاری شهرداری رفسنجان در جمع آوری متکدیان در سطح شهر خبر داد و گفت: شهرداری در این راستا همکاری لازم را انجام خواهد اما بعد از جمع آوری باید مکانی برای ساماندهی متکدیان در نظر گرفته شود.

توسط AdminRaf

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *